עיצוב אתרים בניית אתרים (ראשי) > מדריך הקמת אתר > בניית אתר מקצועי :
ייעוץ והדרכה
עיצוב אתרים
בניית אתרים
קידום אתרים
אתרים שבנינו
הצוות
צור קשר
ראשי
מדריכים:
מדריך הקמת אתר
הגדרת מטרות האתר
בחירת כתובת לאתר
תכנון תוכן האתר
בניית אתר מקצועי
עיצוב אתר
בניית אתרים לוויניים

בניית אתר מקצועי

בניית אתר מקצועי היא בניית אתר בתהליך נכון שמביא לתוצאות. בדף זה נפרט כיצד לבנות אתר מקצועי ולמי מתאים אתר מקצועי.

הכל תלוי כמובן במטרות האתר שלך ובתקציב. אתר מקצועי הוא אתר יקר יותר מסתם אתר, אם יש לך תקציב מוגבל ומטרת האתר שלך לא מכניסה כסף, הקמת אתר מקצועי לא תשתלם לך.

למי כדאי לבנות אתר מקצועי?

מכיוון שבניית אתר מקצועי הוא תהליך ארוך יותר ויקר יותר, בניית אתר מקצועי מתאימה לאתרים שהמטרה שלהם היא רווחיות לטווח ארוך ושיש להם תקציב הולם כדי להשקיע בתהליך פיתוח רציני שיבחן את מטרות האתר והדרכים להגשים אותן, תהליך שיכלול יעוץ והכוונה, מערכת ניהול תוכן טובה לאתר דינאמי, עיצוב אתר מקצועי שיתאם את מטרות האתר, קידום אתרים מקצועי שיביא גולשים רבים לאתר וליווי לכל אורך הדרך מתחילת התהליך ועד להצלחה קבועה ומתמשכת.

לקבלת יעוץ האם כדאי לך לבנות אתר מקצועי לחץ ליצירת קשר

 

מה הוא התהליך בניית אתר מקצועי נכון?

כל אחד יכול לבנות אתר מקצועי בתנאי שיקבל ייעוץ והכוונה ממומחה לבניית אתרים, מישהו עם הניסיון והידע שיוכל להמליץ על פיתרון מתאים למטרה שלך ולתקציב שלך.

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להגדיר את מטרות האתר שלך. זהו החלק הכי חשוב, בתנאי שלאורך כל תהליך בניית האתר שמים את המטרות לנגד עינינו ומתכננים את האתר להגשים את המטרות.

לאחר הגדרת המטרות יש לתכנן תכנון ראשוני של מבנה הדפים באתר, להגדיר את ההיררכיה בין הדפים, את הנושאים של הדפים וכיצד אפשר מכל דף להוביל את הגולש למטרה שלשמה הוא בא לאתר ולמטרה שלשמה הקמנו את האתר.

עכשיו כשלנגד עינינו מטרות האתר ויש לנו את תכנון הירריכית הדפים והנושאים שלהם, אפשר לעבור לשלב העיצוב. עיצוב אתר מקצועי הוא יותר מסתם עיצוב אתר יפה. עיצוב אתר מקצועי זה עיצוב אחראי, ידידותי למשתמש, שלוקח בחשבון את מטרות האתר ומסייע להגשמתם גם אם לפעמים זה בא על חשבון יופי. עבודת המעצבת צריכה להיות מבוקרת על ידי מומחה לבניית אתרים כדי להמנע מטעויות נפוצות שיכולות להכשיל את האתר שלך ולעולם אפילו לא תדע למה זה קרה.

השלב הבא הוא בניית האתר, הכוונה לכתיבת קוד התוכנה שיאפשר לך לעדכן את האתר ולגולשים לגלוש בו. אתר דינמי מקצועי יבנה בדרך כלל במערכת ניהול תוכן שתאפשר לך ניהול אתר נוח ויעיל. חשוב לבחור מערכת ניהול תוכן שתיתן לך יתרון על פני המתחרים שלך לדוגמא, מערכת ניהול תוכן שבאופן טבעי תתן לך נקודת פתיחה גבוהה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל וכך תוזיל לך את ההוצאות על קידום בגוגל.

  



מדריך הקמת אתר:
        הגדרת מטרות האתר     בחירת כתובת לאתר     תכנון תוכן האתר     בניית אתר מקצועי     עיצוב אתר     בניית אתרים לוויניים    

בניית אתרים
דוד אביגדור
מהנדס תוכנה
מומחה לבניית אתרים

תכנות
אלעד יאיר
מהנדס תוכנה

עיצוב אתרים
כרמן אביגדור
מעצבת גרפית

אודות הצוות - הסיפור שלנו



בניית אתרים עיצוב אתרים
ðåùà: מדריך הקמת אתר - בניית אתר מקצועי, בניית אתרים מקצועיים    ÷åã ãó: nsrhl ven, t,r - cbhh, t,r nemugh, cbhh, t,rho nemughho
úðàé ùéîåù   |   òéöåá àúøéí   |   áðééú àúøéí   |   ÷éãåí àúøéí   |   öåø ÷ùø