עיצוב אתרים בניית אתרים (ראשי) > בניית אתרים > בניית אתרים מונחי מטרה :
ייעוץ והדרכה
עיצוב אתרים
בניית אתרים
קידום אתרים
אתרים שבנינו
הצוות
צור קשר
ראשי
מדריכים:
מדריך הקמת אתר
הגדרת מטרות האתר
בחירת כתובת לאתר
תכנון תוכן האתר
בניית אתר מקצועי
עיצוב אתר
בניית אתרים לוויניים

בניית אתרים מונחי מטרה

בניית אתרים מונחי מטרה היא מתודולוגיה לבניית אתרים ויזמות אינטרנט שמביאה להצלחה בוודאות מתמטית.
אתר מונחה מטרה הוא אתר שנבנה על מנת להגשים מטרה עיסקית מסויימת, בתהליך מדעי שמבטיח הצלחה. התהליך נמשך גם אחרי שהאתר עולה לאוויר וכולל בתוכו אסטרטגיות שיווק לטווח קצר ואסטרטגיות שיווק לטווח ארוך. לאורך התהליך ההצלחה הולכת וגוברת בצורה מעריכית.

אתר אינטרנט הוא אוסף דפי HTML  שמחוברים בינהם על ידי קישורים ויושבים על אותו הדומיין. מה שהופך אתר אינטרנט לאתר מצליח מתחיל בתהליך נכון של תכנון האתר, ממשיך בבניית האתר בצורה שמקדשת את המטרה ומתמשך לשיווק נכון שמושך אליך את הלקוחות שאתה רוצה. אם נכשלת באחד מאלה הסיכוי של האתר להצליח קלוש.

בניית אתר מונחה מטרה היא הדרך הנכונה עבור עסקים קטנים ובינוניים להשתמש באינטרנט כאמצעי להגשמת המטרות שלהם. בין אם יש לך כבר עסק משגשג ובין אם אתה בתחילת דרכך מדשדש ומחפש את לקוחותיך הראשונים, אתר מונחה מטרה יכול להפוך לך את המציאות לחלום ולמקם אותך בעמדה העיסקית שאתה רוצה - העמדה בה הלקוחות מחפשים אותך, מוצאים אותך ומכניסים לך הרבה כסף.

במהלך התהליך תצטרך לבחור מספר פעמים אם אתה רוצה לעבוד קשה ולהזיע או שאתה רוצה להשאיר מאחור את חוקי הכלכלה הישנה ולעבור למסלול העיסקי המהיר שמאפשרת רשת האינטנרט.

תחשוב על מה שאתה רוצה מהעסק שלך, תחשוב בלי פחד, מה אתה באמת רוצה להשיג, מה שווה לקום בבוקר בשבילו? איך היית רוצה שהעסק שלך יראה בעוד שנתיים?

עכשיו תחשוב על זה לרגע, צריכה להיות דרך לעשות את זה, למעשה, יש מספר דרכים יהיו המטרות שלך גדולות ככל שיהיו. אני אחשוף בפניך את אחת הדרכים, את הדרך הבטוחה שמנצלת את הטכנולוגיה ואת רשת האינטרנט כדי למקם את העסק שלך במקום הנכון. אני אחשוף בפניך ואלמד אותך שלב אחרי שלב את הדרך להקמת אתר מונחה מטרה שמבטיח הצלחה בודאות מתמטית.

 

למה חשוב לבנות אתר בשיטת בניית אתרים מונחי מטרה?

כמה אתרים אתה מכיר?, כמה אתרים יש? כמה אתרים מצליחים באינטרנט?

עם יותר עשר ביליון אתרי אינטרנט, 99 אחוז מהם לא מוכרים לא מצליחים ולא עשו שום שינוי משמעותי לבעלים שלהם, חשוב לבנות את האתר שלך בצורה שתבטיח הצלחה. אם תבנה את האתר כמו שכולם בונים כנראה שתקבל את אותן התוצאות ותהייה חלק מאותם אתרים לא משמעותיים.

אני לא אומר שאתה צריך לבנות את הפייסבוק הבא, להיפך, אני מדבר על אתרים פשוטים שפשוט מצליחים ומכניסים לבעלים לשהם טון לקוחות וכסף. אני מדבר על אתרים שתוכננו נכון נבנו נכון ושווקו נכון. אני מדבר על תהליך מדעי שמביא הצלחה בוודאות מתמטית.

כמו ברוב תחומים המטרה והסיבה קובעות את ההצלחה של התהליך. אנשים תמיד שואלים אותי איך לבנות אתר אבל ה"למה" הרבה יותר חשוב מה"איך". אתר אינטרנט מצליח הוא אתר שמשיג את המטרה שלו. תחשוב על זה לרגע, אומנם לפעמים זה קשה להשיג את המטרה, אבל זה תמיד קשה ובדרך כלל בלתי אפשרי להצליח אם לא יודעים מהי המטרה.  ותנחש מה? רוב האתרים באינטרנט נשארים אנונימים לתמיד. פחות מ 10% מהאתרים באינטרנט נחשבים למוצלחים בעיני הבעלים שלהם.

רוב הטעויות הקריטיות שעושים בעלי אתרים נעשות עוד לפני שהם שכרו מישהו להקים להם את האתר. זה שילוב של חוסר ידע וגישה לא נכונה שגורם לכולם לעשות את אותן הטעויות.

מצד שני, אם מתרכזים ב"למה" לפני שמתחילים לבנות אתר האתר, אם מוצאים את הסיבות הנכונות להקמת האתר, ואם מחליטים על יעדים ומטרות לאתר - אפשר להצליח!.

אם יש לך מה להציע, שירות שאתה נותן או מוצר שאתה רוצה למכור, אם יש לך עסק לא מכוון ואתה רוצה לנצל את האינטרנט כדי לקפוץ שלב קדימה, חשוב שתעשה את זה בצורה נכונה, חשוב שתבנה את האתר שלך בתהליך נכון שמבטיח הצלחה. חשוב שתבנה אתר מונחה מטרה.




מומלצים
ייעוץ והדרכה - כחלק חשוב מאוד מהשרותים שאנו נותנים, תקבלו ייעוץ והדרכה בבניית אתרים,יעוץ טוב יכול לחסוך לכם הרבה כסף מצד אחד ולהכניס הרבה כסף מצג שני

עיצוב אתרים - עיצוב אתרים מתייחס לחלק הויזואלי של בניית אתרים, למבנה נכון של דפי האתר לגרפיקה של ממשק האתר ולעיקביות בעיצוב דפי האתר. עיצוב אתרים מקצועי.

הגדרת מטרות האתר - החלק החשוב ביותר בתהליך הקמת האתר הוא הגדרת מטרות האתר.


בניית אתרים
דוד אביגדור
מהנדס תוכנה
מומחה לבניית אתרים

ניהול פרוייקטים
ענבל גרינוולד 
מהנדסת תוכנה

תכנות
אלעד יאיר
מהנדס תוכנה

אודות הצוות - הסיפור שלנו


בניית אתרים קידום אתרים
ðåùà: בניית אתרים מונחי מטרה, ריי דויד בניית אתרים    ÷åã ãó: cbhh, t,rho nubjh nyrv, rhh suhs cbhh, t,rho
úðàé ùéîåù   |   òéöåá àúøéí   |   áðééú àúøéí   |   ÷éãåí àúøéí   |   öåø ÷ùø